torsdag den 8. februar 2018

Min egen reelle og realistiske næse

Jeg skulle i går i en podcast karakterisere - personligere bliver det ikke!  min egen næse (apropos næsetemaet i Korshøjen (jeg er ikke blevet interviewet om egen skønlitteratur i mindst 20 år, højst chokerende som sådan)) og nåede frem til:

Mix af ørne- og kartoffelnæse
(ørnen mest fra Togeby-siden, kartoflen mest fra Bukdahl-siden)

- og så var der dengang Janina Katz - dybt og hårdt savnet, person såvel som skrift! - til eftterårsreception hos Borgen/Vindrose ved toppen af trappen ned til haven nærmest råbte, kløvende sit eget fantastiske træskonæb gennem luften:

- Larz! Hvor har du den næze fra!!??

- Hjemmefra! Burde jeg have svaret

Billedresultat for lars bukdahl

1 kommentar:

  1. Sjovt! Jeg har netop stået med et par af Katz' bøger her til morgen, læst et par af digtene igen, de er gode, vi burde gøre et eller andet med og for dem...

    SvarSlet