søndag den 14. januar 2018

I stedet for anmeldelser I

- ingen anmeldelser i går og i dag af bog og bøger, men Lea Fløe Christensen, bibliotekar extraordinaire (og Hvedekornsdigter) skrev vildt nok dette på Instagram i går efter biblioteksreception:

"I dag udkommer de fire første bøger i Kronstorks serie Orissabiblioteket. I går læste jeg en af dem, Lars Bukdahls Korshøjen, der handler om savnet af sin long gone far. Sådan en long gone far har jeg også. Og jeg græd som pisket, da jeg læste den og forsøgte ikke at græde som pisket da han læste op i dag. Men han kan virkelig sætte ord på den barnets sorg fra det voksne sind. Og den evige higen efter at huske og fastholde. Jeg er overrasket over denne bog og dybt begejstret og bevæget. #kronstork #orissabiblioteket #larsbukdahl #savn #bogsnak #korshøjen "

Ingen kommentarer:

Send en kommentar