fredag den 23. juni 2017

En KAT siger TAK

Bukdahls Bet - Den Smalle Litteraturpris 2017 blev i mandags uddelt til MARIE KAT for hendes miavisitiske sociale medialitet af en Facebook-konto - i dag står Bet-talen ved Bet-bestyreren og Bet-inventariet ved Bet-indsamlerne at læse i WA Bøger. Marie vover sig nødigt ud af hjemmet i Hedehusene og var derfor repræsenteret ved en bodydouble af stof. Samme aften offentliggjorde Marie denne "tak" på Facebook:


JUHU <3 span=""> JEG FATKIKS JEG HRA VUNNET EN LITERAR EN PIRS 🤠🦋🦄SOM DER HEDER
LARS BUDKALS BÆT
I DAG! 😸😻🌺

4 kommentarer:

  1. Marie Kat added 3 new photos — feeling perfect.

    ik nok med jeg blir ni år i dag jge os i avisen IGEN det fo rdi jeg ee vitkig 😻tark til alle jer som løkøsner lile mig det ee i sanhed en u-trolig fortelling om at klarer sig imod alle åds og det varmer mit JErte at jer mine fans hra veret med mig hele vejen.. Tark for di I er med til, og gører mit Liv hel og gnaske uforglænmtlig!!!

    SvarSlet
  2. Marie Kat feeling thankful.

    Deljig morgen til alle min vener. OG os til de haters som sire "Birømelsen er jo stiget MArie til hodet 😵 hun ee ik lenger sig sævl" Så ka de jo lige ,pøerve og se på Bidlet her må ske Vad nogen ander personer, på Neten sire, o m den sag !!!
    Image may contain: cat and text
    (= billede af Marie + teksten: HVOR ARROGANT ER DU? 2% Du er ikke arrogant, du er bare ærlig. Det er ikke din fejl, at nogle ikke kan se forskellen.)

    SvarSlet
  3. Marie Kat
    mine tanker og med lidenhef går ud til Dorde Nårs og kim Lajne som ik vant den, Pirs de var nummineret til. Det må vere hårt og jeg for står vis I er ked ad det. I er sikert "goe' nok " af lige vel XOXO <3

    Marie Kat
    Når jeg står på den rød Løber vil jeg sende min varmeste tangker til Dorde Nårs i Hærnign og kim Lajne ude på, hans smæltende is flage! 😿

    Marie Kat
    nogen er Nød til og tabe før ander ka vidne..

    Dorthe Nors
    Tak Marie. Jeg ved ikke med Kim, men jeg er glad i låget uanset hvad. Også selvom jeg ikke længere bor i Herning. 😊

    Maria Helleberg
    Å alander da igke blæ prizzet?

    SvarSlet
  4. Marie Kat
    slev tark dorde Nårs. Det glader mig at hører. Og GOT for dig du ik bor, i Hærnign længer. kh, Marrie

    SvarSlet