fredag den 3. februar 2017

En skilsmisse forresten

Forlaget Gladiator og Krabbesholm Højskole samarbejder ikke længere om hverken det ene eller det andet, men så heller ikke Schadedserien - "en serie af håndlavede kunstbøger udarbejdet i samarbejde mellem forlaget gladiator og KrabbesHolm Højskole. Det visuelle og tekstlige udtryk er skabt i samarbejde med elever fra Krabbesholm Højskoles grafiske linje. Trykt på Munken  Pure Rough 120g på Riso A2." Tre bind nåede at udkomme 8 samarbejde - uklart om højskolen vil fortsætte serien ...): Schades debutroman Den himmelske Elskov paa Jorden, Nadia Josefine El Saids hybrid-debut jeh suiz un alma (anmeldt (positivt) i sidste fredags WA Bøger) og Eva Iversens bog nr. to, To begravelser og en skilsmisse.

SAD, som præsidenten plejer at sige.

 - til gengæld reklamerer Gladiator Schades versroman Helvede opløser sig som kommende bind i deres helt egen Sandal-serie, NOT BAD

1 kommentar:

  1. Min mand og jeg har været gift i ca. 7 år nu. Vi var heldigvis gift med to børn, i den sidste måned begyndte jeg nu at bemærke en underlig opførsel fra ham, og et par uger senere fandt jeg ud af, at min mand ser nogen. Han begyndte at komme sent hjem fra arbejde, han var næppe interesseret i mig eller børnene, nogle gange går han ud og kommer ikke engang hjem igen i cirka 2-3 dage. Jeg gjorde alt, hvad jeg kunne for at rette op på dette problem, men alt var forgæves, jeg blev meget bekymret og havde brug for hjælp Da jeg gennemsøgte Internettet en dag, stødte jeg på et websted, der antydede, at Dr. Igbinovia kan hjælpe med at løse ægteskabelige problemer, gendanne ødelagte forhold og så videre Så jeg følte, at jeg skulle prøve ham, så jeg kontaktede ham, og han lavede en trylleformel for mig, bare to dage kom min mand til mig og undskyldte de forkerte, han gjorde, og lovede aldrig at gøre det igen siden da alt har vendte tilbage til det normale. Jeg og min familie bor lykkeligt sammen igen. Alle tak til Dr. Igbinovia. Hvis du har brug for en stavebeslag, der kan cast en stave, der virkelig fungerer, foreslår jeg, at du kontakter ham. Han vil ikke skuffe dig. Dette er hans e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp / viber +2348144480786 tager ting for givet, og det vil blive taget fra dig

    SvarSlet