søndag den 5. februar 2017

Du sku' ta' og gøre lissom Passolini

- kort SMS-korrespondance denne morgen:

7:54
Hey lars, hvis du er vågen..! Jeg er på vej til vallekilde højskole for at holde foredrag. Sidder og tænker på en laugesen-bog, der starter med et passolini-citat. Har du nogen idé om hvilken af bøgerne det er? jeg tror måske det 'kulttur' men er ik sikker. Kh rolf. Citat lyder ca: jeg skriver til jer med almindeligt forståelige ord for at være sikker på at blive forstået

8:13
Kiggede lige alle mottoer igennem! Og vendte så tilbage til Kulttur og yes, det er beg. på første digt/tekst: Jeg standsede midt/ i et langt digt af Passolini/ --- "Jeg siger det her/ uden spor af poesi/ / for at I ikke skal læse mig/ som man læser digte" ---/ Er der nemlig nogen mening i den formaliserede dans/ som man på den måde kaste ordene ind i OSV - god talk KH L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar