torsdag den 12. januar 2017

Genrequiz med højre odds

MIn smerteligste læse- og anmeldelsesoplevelse sidste år var Lone Aburas' Det kommer til at ske, for jeg havde virkelig ikke troet, at det ville komme til at ske, at jeg blev skuffet over en roman af Lone Aburas. Og det kommer heller ikke til at ske igen, blev jeg endnu mere sikker på, da hendes redaktør Simon Pasternak søsatte denne endnu ikke forløste quiz på Facebook:

Kom og her Lone Aburas 8. februar på Davids Samling, det ku ligne hende at sige nogle sjove og kloge ting - og så har hun skrevet noget nyt, der er helt vildt - måske kan hun lokkes til at læse noget det ...
Lars Bukdahl NYT NU!

Simon Pasternak
Simon Pasternak Jeg kan afsløre at det bliver en genre der i år fejrer 100års jubilæum, sådan ca. i oktober ...

Lars Bukdahl
Lars Bukdahl (GRUBLE!)

Simon Pasternak
Simon Pasternak du plejer at være en god gådegætter, kom nu ...

Lars Bukdahl
Lars Bukdahl (altså revolution er jo ikke en genre som sådan ... hmmmm)

Peter H. Olesen
Peter H. Olesen Dada var vist sidste år men også hver dag.

Bo Hr Hansen
Bo Hr Hansen Er Lenins kampskrift Staten og Revolutionen begyndelsen på en ny genre?

Ib Lucas
Ib Lucas LYDDIGT - karawane 1917See Translation

Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Håber på Ib har ret med Ball, og det ville i sandhed være vildt

Bo Hr Hansen
Bo Hr Hansen Men der var vel lyddigte før 1917 - ligesom der også var politiske manifester – jeg tror derfor heller ikke på mit eget gæt.

Peter H. Olesen
Peter H. Olesen Gyldendal går efter lyddigte i 2017, det er dér pengene ligger!

Bo Hr Hansen
Bo Hr Hansen Politiske lyddigte vel at mærke. Hvis samtalen har noget at gøre med bogen.

Simon Pasternak
Simon Pasternak Revolution er ikke en genre i sig selv, nej, men ...

Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Jeg har det, tror jeg: READYMADE (Duchamps Fontæne 1917 (selvom cykelhjulet vel kom først, og nu slog jeg op, ja, cykelhjulet er fra 1913 og der er en hel del flere frem til pissoiret, hmmmm ....!?))!
Caspar Eric
Caspar Eric kommer! (+please, læs det, Lone)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar