mandag den 17. oktober 2016

Slagtede darlings, bagte bonusser 9

(outtakes fra Jens Blendstrups Slagterkoner og bagerenker)

-->
(MODUL - Hjemmegående og hemmelighedsfuld)

Efterladt af hende og Frank M, der angiveligt skulle til et fiskestævne for Marinemateriel-forretningen, pønser jeg naturligvis på hævn. Jeg har taget hendes yndlingsperlekæde ned i min taske for at pantsætte den og lade den forfalske. Således er det min plan når hun kommer tilbage at byde hende på en forsoningsmiddag hvorunder jeg vil tiltvinge mig et kys, hvorved hendes perlekæde skal ramme den kogende hummersuppe og opløses til lim. For pengene der bliver til overs ved pantsætningen vil jeg svire og være længe ude med den fortidspensionerede seminarielektor Heering.
(planen gik ikke som den skulle. Dels ville Karin ikke kysse, og perlekæden viste sig at være af plastik)

Efterladt af hende og Frank M, der i dag med sikkerhed er til et SM-stævne i Horsens, har jeg besluttet at lade hende dræbe af en lejemorder, eller et nedstrygningsinstrument.  Da jeg ikke kan finde lejemordere i telefonbogen har jeg besluttet mit til at ombringe hende med et nedstrygningsinstrument. Da jeg imidlertid ikke ved, hvad der er et nedstrygningsinstrument, har jeg besluttet at ombringe hende ved gift. Men da jeg ved hun sætter pris på smerte, jævnfør hendes SM-forhold til Frank M, og hendes ofte røde baller, vil jeg ikke ombringe hende med gift, men med to velplacerede sætninger sagt lige op i hendes fjæs. Det ene: Din mor er en gammel luder, der stjal dine bedste stunder som barn. Og det andet: Er du ikke blevet lige vel buttet, Karin. Disse sætninger vil med sikkerhed gøre hende kold. For pengene, der kommer ud ved forsikring, vil jeg opsøge grossereren med den pibende stemme og dænge natten til i Madeira.
(planen mislykkedes da jeg begyndte at stamme og hun måtte komme mig til hjælp. Hvad er det du vil sige, Jørgen?)

Efterladt af hende og Frank M og muligvis Frank M´s SM-ven Preben Lysfest og muligvis dennes mentor Doktor H har jeg i fortvivlelse besluttet at hævne mig på hendes to siameserkatte. Jeg vil lukke dem inde i klædeskabet for derved at udploppe deres øjne. Trykket af kjoler er stort og da kattenes øjne i forvejen er enorme og bulne kan det ikke var længe før de punkterer.  Jeg ved godt nok ikke rigtigt hvad jeg vil med den manifestation. Men hvis det kan ødelægge hendes humør vil jeg blive himmelfalden fnisende glad. For pengene, jeg får ud af at sælge historien til internettet - med digi-fotos – vil jeg anskaffe mig en hjemmebar, a la en globus, og trave hele byen rundt med Leif den Lykkelige (tidligere offsetter på BT). Kom så verden, vil vi råbe når vi trækker vores hjemmebar efter os. Gin skal flyde fra vores klirrende klode.
(I stedet for øjne vil jeg proppe penge ind i deres tomme huler. Så hun kan se hun er en luder når hun kommer hjem)

…Det behøver jo ikke at være det store hver gang. Jeg vil derfor nøjes med at svede i hendes seng. For vreden i hendes øjne når hun lugter mig vil jeg kortlægge den indre by i massive mængder af cigarer og dertil fransk Poire med Turbulens-Majoren – en Søren som jeg gik i gymnasiet med og som lige er flyttet til byen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar