mandag den 17. oktober 2016

Slagtede darlings, bagte bonusser 10 (DE TABTE BILLEDER, ÅH!)

(outtakes fra Jens Blendstrups Slagterkoner og bagerenker)

-->
(MODUL med fotos) (f.eks en umbraco-nøgle som er scannet ind, der var også en handske med sand og forskellige søm samt en slibemaskine … de fylder så jeg sender ikke dem i scan)

1.     Ting Jørgen scanner ind.  Fotos + Genstande han lægger på sin kone om natten.

Rørte ved Grete med den her i går (umbraco-nøgle). Det kolde metal mod den varme kvinde.  Jeg var målløs. Måtte holde mig for munden. Denne forfærdelige afstand. Denne krop der rørte min naturligt engang for ikke længe siden. Den lå og duvede mellem hendes bryster.  Leder efter vejen til vores ægteskab. Savner et sprog der ikke ender med skænderier.  Måske kan jeg nå hendes hjerte med den her en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar