torsdag den 19. maj 2016

Som en der elsker den gode roman

  1. som én der knuselsker knuste kartofler fra Meyers
  1. som én der elsker den gode roman har jeg lige købt en push-up bh i magasin og nu inderligt fortrudt mit køb
  2. ingen leverpostej er god nok til mig - end ikke den lune fra Skjern Slagter
  3. som én der elsker den gode roman BRYDER JEG MIG VIRKELIG IKKE OM LEVERPOSTEJ
  4. som én der elsker den gode roman skammer jeg mig over at mit armhulehår er synligt
  5. som én der elsker den gode roman erkender jeg at der er huller i min argumentation
  6. som én der elsker den gode roman er jeg glad for ærter
  7. som én der elsker den gode roman gisper jeg når jeg læser hendes sætninger
  8. som én der elsker den gode roman mener jeg at der er noget på spil i hans sprog
  9. som én der elsker den gode roman lader jeg min sprøde manderøst klinge
  10. som en der elsker den gode roman siger jeg ydmygt: jamen halløjsa
  11. som én der elsker den gode roman er jeg bekymret
  12. som én der elsker den gode roman er jeg lidt lakket til og ude på løjer
  13. som én der elsker den gode roman er jeg ked
  14. SOM EN DER ELSKER DEN GODE ROMAN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar