onsdag den 6. april 2016

Boglig Munchecelledeling at long last!

(seneste bog: Piratdans, Borgen, 2008 - sidste år modtager af Bukdahls Bet - Den Smalle Litteraturpris for hendes blog)

Nu sker det igen. For tredje gang. En af mine yndlingsforfattere skal udkomme på Escho.
Denne gang Birgit Munch, hvis fire tidligere bøger jeg har læst, genlæst og dyrket som var jeg stadig en teenager.
Det er Birgit Munchs første bog siden 2008.
Jeg kan stærkt anbefale alle hendes bøger: "Prikken under i'et", "Rend mig i generne", "Faderkageorgiet" og "Piratdans".
Køb dem hvis I støder på dem. De kom alle på Borgen i 00erne.
Ohh, Preben Major Sørensen, Bo Reinholdt og Birgit Munch.
Folk der kender mine hylder ved godt hvad det betyder.


Anders Jørgen Mogensen's photo.
Anders Jørgen Mogensen


holyhacktwerk.blogspot.com|By Birgit Munch

Signe Vad
Signe Vad vildt fedt
Erik Scherz Andersen
Erik Scherz Andersen Jeg er ret vild med Eschos smag i og interesse for litteratur. Dette er også/ endnu en god nyhed fra Jer.

Anders Jørgen Mogensen
Anders Jørgen Mogensen Det er jeg glad for, Erik. Det virker til at efteråret bliver mindst lige så travl som foråret. Nå, vi må slappe af i 2017 eller nej. Der er noget der skal ud.

Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Jeg kom til at slette min kommentar 2 gange, det var 1 gang for ,meget: Munck hvirvler heftigere end nogen dervish!

Simon Latz
Anders Jørgen Mogensen
Anders Jørgen Mogensen Ja det er fucking sejt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar