torsdag den 31. marts 2016

Side 31 (JEG KAN IKKE MERE OG IKKE MINDRE)!

Bare fordi det er den 31. i dag - det er den sidste side af en afsnitsløs, umådelig ubændig tekst, der begynder helt omme på side 28. Hvem skriver hastigere heftigere, HVEM?:

"(...)
på vej af gustent tingetangel der redder karme fra nøgenhed hører op når stof er tilstrækkeligt tæt vævet er vejret fucked med torden kan man muliggøre idé om undergang ej men det buldrer dystert
og med blitz fucking lynende fjer der forholder sig til spray det sølv det afrevne fuglede fugl mig med metode af sval karakter det er den her dvale der kvæler jeg vræler jeg vræler jeg vræler spørg mig ikke om skygger skam dig over dine hurtige smil og dine fornøjede fløjt det er fucked up og jeg kan ikke mere og ikke mindre og jeg kan ikke at der er krøller der krøller smukkere end andre krøller er dømt jeg babysittes af bogstaver jeg er så rasende på min fedme at jeg vil æde en myreture og brække den op ud over et ocean af tid og misfornøjede fisk det blæser op til storm det hjerte og knæk en tand mens du tygger på min ide om sol der går ned med flag som kun kan pyntes med konfetti i en fjern gynge gynger nogen sig måske mere tilpas til mode er jeg ikke jeg er bare til tøj der skjuler og gul er en fucked farve og fornærmet må man udse sig sine smykker som jo bør smykke og ikke andet end blingblingkapital kan tale til mig pt er øjeblikket et pt og det er bare grimt og grimasseret et træk der yngrer dig er løb og lad gå og giv slip det er en snip af tørklædet du kan smudse til med snot for det løber ud af dig når ulykken rammer rammer den rent det motiv der er MØRKE jeg skal ørle jeg skal øjne jeg skal ænse KANIKKE ænse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar