onsdag den 3. februar 2016

Hemmelig sexdigter afsløret!

Jeg har i en tidligere blogpost omtalt de forunderlige sexdigte i Se & Hør, som du havde gjort mig opmærksom på - og her til aften fandt AK 24syv på din opfordring frem til og interviewede for åben mikrofon manden bag, journalist på Ritzaus Bureau Rolf Bjørn, det er sgu en sensationel afsløring, du dér fik fremprovokeret - link til udsendelsen HER

    News Feed

    jeg har ganske længe spekuleret over hvem der mon har skrevet de her digte. I dag skrev jeg til ak24syv for at høre, om de kunne hjælpe mig med at opklare det - og det kunne de tilsyneladende! Hvem det er vil vise sig i aften kl 18.05. Jeg er spændt. Suspense på en onsdag


    Radio24syv - AK24syv
    Hvem skriver de frække digte i SE og HØRs TV-sektion? Få svaret i aften 18.05

    Comments
    Laura Palmer
Laura Palmer De er SÅ gode!!

Cecilie Lind
Cecilie Lind I know! Meget koncist udtryk

Martin Glaz Serup
Martin Glaz Serup Men shit, hvor de rimer dårligt!

Cecilie Lind
Cecilie Lind men det forsonende er at viljen til rim er stærk
Mikael Bertelsen
Mikael Bertelsen Jeg mener det var Mugge, der i sin tid skrev bladets stjernetegn, men under et indisk dæknavn

Laura Palmer
Laura Palmer Men Mugge er død, så hvem skriver dem nu?
Cecilie Lind
Cecilie Lind Hahaha hurra for Rolf Bjørn

Søren K. Villemoes
Søren K. Villemoes Har undret mig over det samme i snart 20 år.
- fremgooglet portræt af digteren Rolf Bjørn


1 kommentar:

  1. Kære Lars Bukdahl
    Nu findes der jo kun én ægte sexdigter i Danmark ;-)
    Undertegnede, som i 2015 udgav SexDigte.
    https://www.saxo.com/dk/sexdigte_epub_9788793199194
    Kys kys
    Viveka

    SvarSlet