mandag den 11. januar 2016

Jeg gider ikke tro på det er sandt

Jeg vil bare lade ham stå og være fantastisk LEVENDE i Göteborg i 1987 med sit mest pinlige (men jo passende nok meget svenske) hår under Glass Spider-turnéen, som var første gang jeg så ham (og IGGY - jeg har netop tweetet: Iggy! Please get very very very old!) LIVE, og det var også et monstrøst åndssvagt show, med den glas-edderkop og de interagerende dansere (en af hvem var/blev hans kæreste?), men HAN VAR DER DA I DET NU SYNGENDE FORAN MIG (billedet er fra Göteborg - videoen, med mit dengang yndlings-SAMTIDIGE nummer, et eller andet andet sted fra):



1 kommentar:

  1. .. var i Göteborg til Bowies Serious Moonlight Tour i 83 - eneste gang jeg nåede at opleve ham.
    I går sang Glass spider i knolden det meste af dagen: "Mummy come back 'cos the water's all gone gone gone the water's all gone") Pudsigt nok. Den Bowie sang har jeg aldrig været helt vild med.

    SvarSlet