torsdag den 21. januar 2016

Gode nyheder om poesi fra Olivia og Yahya!

POESI ER SKREVET / SKRIVES!

Spiser piller drikker tynd bjergluft og skriver digte. Bor i samme hus som hundredevis af store sølv orme som jeg lever i angst for. Savner jer, vi ses engang ud på februar


POESI ER SKREVET / SKRIVES / NY, SNARLIG BOG PROKLAMERES!

(i kommentarfelt under video med løst rablende, Peter laugesen-navnedroppende, vel ikke truende, men så advarende ("Dette er en kort meddelelse rettet bestemt mod de personer og grupperinger, som har jagtet mig med køller og knive, forsøgt at overfalde mig og køre mig ned, og er ikke tiltænkt nogen andre.") rant)


Dorte Sandberg
Dorte Sandberg Seje, skønne, kloge og modige Yahya heart emoticon Hvornår udkommer din næste digtsamling?
Yahya Hassan
Yahya Hassan Min digtsamling udkommer i løbet af dette år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar