torsdag den 24. september 2015

Udgivelsesmorgens soundtrack - Strunk på stranden!

I dag udkommer på forlaget Gladiator (til den absurd billige pris, højden taget i begtranning, 150 kr.) min kæreste Cecilie Linds suverænt gode langdigt Strunk, der er sit helt eget rekord-bevidsthedsudvidende narkotikum (og jeg sværger, der er igen en regnbue perfekt buende foran mig lige nu, i udgivelsesdagens anledning, som naturens egen venligsindede hallucination, og igen sover du sødt, men TRO MIG!) - disse to sange, der automatisk knyttede sig til bogen som skyts-sange, kan passende agere salut for jeres læsning af bogens senere i dag, når I har været i boghandlen ("strunk" i sang nr. 2 er et internationalt slangord: "under the influence of marijuana and alcohol at the same time. Contraction of "stoned" and "drunk." Ned got strunk")




1 kommentar:

  1. Elsker dig! + Jeg kræver altså snart bevis for de magisk opdukkende regnbuer - du må lære at bruge kameraet - så jeg kan få syn for sagn.

    SvarSlet