onsdag den 1. april 2015

RESULTATRIGT ANTIROCKERDIGT

Det er åbenbart rigtigt nok og ikke en aprilsnar, at Brian Sandberg er blevet smidt ud af Bandidos i bad standing (der blandt betyder at han skal dække alle Bandidos-relaterede tatoveringer til (allerede bærer han en hoben overstregede Hells Angels-tatoveringer) - hvor er ytringsfrihedsfundamentalisterne henne i den sag?), både BT og Ekstra Bladet har historien. Sandbergs brøde er, ifølge" en talsmand fra Presse- og Juragruppen i Bandidos", at han har chikaneret et medlems ekskone med eksplicitte sexopfordringer pr. sms. Hendes i enhver forstand afsluttende svar til Sandberg er optrykt i BT og kan her læses i digtformateret format:

-->
JEG HAR IKKE 
LYST, OG JEG 
HAR ALDRIG 
HAFT LYST. JEG 
VILLE ALDRIG 
RØRE DIG, ELLER 
LADE DIG RØRE 
MIG. KØRTE KUN MED 
PÅ DEN I STARTEN 
FOR AT SE OM 
DET VIRKELIG 
KAN PASSE, AT I ER 
SÅ SYGE I HOVEDET. 
DU SKAL BARE 
HOLDE DIG 
LANGT VÆK FRA 
MIG OG LADE MIG. 
JEG HAR EN 
KÆRESTE, JEG 
VIRKELIG ELSKER, 
OG INGEN AF 
JER VILLE 
NOGENSINDE KUNNE 
MÅLE JER MED HAM
TROR HVERKEN
HAN ELLER C. 
VILLE BRYDE SIG OM, 
AT DU LÅ OG 
SKREV SÅDAN 
TIL MIG. SÅ BARE 
SKRID UD AF MIT 
LIV OG FORTSÆT MED 
AT STIKKE HINANDEN 
I RYGGEN. OG
JEG BLOKERER DIG 
NU. DU SKAL ALDRIG 
SKRIVE TIL MIG 
IGEN, FOR SÅ GÅR 
JEG VIDERE MED DET.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar