tirsdag den 28. april 2015

NU ER DET IKKE SJOVT LÆNGERE!

At du er væk!

Men heller ikke med NY-heltescoops!

Én (meget stor) ting var (lang) Q&A med Jim Jarmusch og et faktisk Daily Show med Jon Stewart, her kunne jeg matche med Robin og Steves Godot og Late Show med Letterman (i hvert sit årtusinde), men så går du amok i går aftes med først boghandel-reading med LYDIA DAVIS med splinternye tekster, og OKAY, hende så vi sammen på Louisiana, men så crasher vægten TOTALT med surprise-standup-set med motherfucking LOUIS CK, den sådan cirka sjoveste mand på jorden, i den Comedy Cellar, han dykker ned i før hver Louie-episode, ET HALV TIME LANGT SET til allersidst efter 4 andre acts, DET ER HINSIDES SCOOP, DET ER SINDSSYGT, og han havde sikkert bare siddet ensomt hjemme mandag aften ligesom mig og så har han det her sted, han lige kan dykke ned til for at more DIG, og jeg har ikke en en Foredragskælder, jeg lige kan dykke ned til for at more jo så ikke dig, der ikke er her, og hvad ville meningen så være? Ja, jeg prøver at ævle væk fra det ulidelige faktum, at du så LOUIS LIVE, og min helt magtesløse kontra er det eneste, der ville have været federe (for mig, nok ikke for dig) at se, nemlig et standup-set med Eddie Murphy - her er han purung i sit første Tonight-show, som bl.a. den første sorte præsident, HAM så du ikke (eller også GJORDE du!? og tager bare pity!?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar