mandag den 2. marts 2015

The Lost Viggo-Viggo-interview (der stadig kan realiseres!)

Daniel Øhrstrøm, der nu er på Kristeligt Dagblad husker, i anledning af æres-Bodil'en til Viggo Mortensen, tilbage på en ærgerligt nok forpurret plan på Facebook:

Som journaliststuderende interviewede jeg engang i 2002 - kort - Viggo Mortensen i Odense. Det var dengang Aragorn-feberen var stærkest, så man skulle være kreativ for at få mere end et par spørgsmål igennem til ham. På stedet fik jeg pludselig ideen til at lave et dobbeltinterview med ham og den fremragende fynske digter Viggo Madsen, fordi de begge havde udgivet digte (det kunne samtidig give mig mere tid med dem begge). Viggo Mortensen var frisk og lyste helt op ved tanken om at blive interviewet som digter, men så skulle det være den samme dag. Det skulle selvfølgelig foregå på den odenseanske vinbar "Viggos", så overskriften var hjemme: "We go til Viggo's with Viggo and Viggo". Desværre var Viggo Madsen ikke i byen den dag, men mit indtryk af Viggo Mortensen svarer meget fint til hans fine ydmyge tale her, hvor "The Bodil goes to Viggo"


- Viggo navnedropper Storm P!

Han skal de spille hovedrollen i den kommende store bio-pic! 

Som jeg dada skal instruere!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar