tirsdag den 24. marts 2015

LARS BUKDAHL VIDERESENDER FORTROLIG MAIL TIL KRITIKERLAVETS BESTYRELSE!

(Birgithe Kosovic blev i torsdags ekskluderet fra Dansk PENs bestyrelse, fordi hun havde videresendt en mail stilet til bestyrelsen til netværket Fri Debat - Mads Brügger rapporterer kosteligt om PEN-mødet i AK 24syv, link her (6 minutter inde ca.): sikke dog hyklerisk klynkende magbrynde (Kristina Stoltz trygler Kosovic om at gå selv, så hun, Stoltz, kan skånes for hjertesmerten i at stemme for eksklusionen ...)

Hej,
 
Mai Misfeldt (mai@maimisfeldt.dk) har
inviteret dig til at deltage i Doodle
meningsmålingen "Generalforsamling".
Mai Misfeldt siger:
Vi skal lige have fundet en dato til Kritikerlavets generalforsamling.
Hvis I synes, vi skal begynde
kl. 16 eller 16.30 må I gerne
anføre det også. Jeg regner med
at det kan være på Information,
som vi plejer, men det finder
jeg ud af, når vi har datoen.

Billedresultat for confidential

1 kommentar:

  1. Har jeg først markeret fjenden, er jeg sikker på at han finder sig en, der gør det af med ham for mig. Men jeg trækker mig tilbage, sørgende. Slagtningen er mig modbydelig.

    Durs Grünbein

    SvarSlet