søndag den 22. februar 2015

Jeg stoler ikke på stolene

Jeg stoler ikke på kontorstolen
Jeg stoler ikke på lænestolen
Jeg stoler ikke på sækkestolen
Jeg stoler ikke på kurvestolen
Jeg stoler ikke på savbukkekstolen
Jeg stoler ikke på safaristolen
Jeg stoler ikke på foldestolen
Jeg stoler ikke på klapstolen
Jeg stoler ikke på barstolen
Jeg stoler ikke på køkkenstolen
Jeg stoler ikke på spisebordsstolen
Jeg stoler ikke på havestolen
Jeg stoler ikke på barnestolen
Jeg stoler ikke på rullestolen
Jeg stoler ikke på den elektriske stol
Jeg stoler ikke på talerstolen
Jeg stoler ikke på kongestolen
Jeg stoler ikke på skriftestolen
Jeg stoler ikke på lærestolen
Jeg stoler ikke på hovedstolen

5 kommentarer:

  1. det hedder en kørestol kind of

    SvarSlet
  2. - jeg brugte en gl. rimordbog ... - og, jeg kontrollerer lige, jo, YH, som min post skriver videre på, kalder det i sin bog af samme navn rullestolen:
    HAN HAR SKÆG
    OG EN ALLIERET I EN RULLESTOL DER OGSÅ HAR ET SKÆG
    men han skriver jo også: neger, og så har vi balladen igen

    SvarSlet
  3. Hvem er Yahya Hassan? Han må da mindst have været vejrmand på en mellemstor kanal, siden man hænger sådan ved hans læber

    SvarSlet
  4. Poul Aksel Poulsen23. februar 2015 kl. 16.44

    Stole skal ikke stoles på, men stoles op, når dagen er forbi i børnehaven.

    SvarSlet