tirsdag den 18. november 2014

Brianya

Kendisrocker raser over cykeltyv

Bandidos-rockeren Brian Sandberg skælder ud på Facebook over tyveri af sin søns cykel

Brian Sandberg skælder ud på Facebook over, at hans søn har fået stjålet sin cykel i løbet af natten.
Cykeltyveri er noget, der hvert år rammer og frustrerer mange tusind danskere, og ingen kan tilsyneladende se sig fri fra at få stjålet den tohjulede ven.
Tilsyneladende heller ikke selvom man hedder Brian Sandberg og er medlem af rockergruppen Bandidos.
Således har kendisrockeren på sin åbne Facebook-profil lagt en video op, hvor han beklager sig over, at hans 15-årige søn i nattens løb har fået stjålet sin cykel.
På trods af at den hærdede rocker har flere domme på bagen, har cykeltyveriet alligevel fået ham op i det røde felt.
- Du har simpelthen det mest nedværdigende og lousy menneske, og jeg håber kraftedeme jeg finder dig, siger han direkte henvendt til cykeltyven i videoen på Facebook.
Cykeltyveriet skete ifølge Sandberg, da tyven ringede på i opgangen i løbet af natten, hvorefter han blev lukket ind og kunne tage cyklen.
- Det var ikke hos mig, det ringede på, så det må have været hos en anden, som så har lukket ham ind. Og så er han bare gået ind og taget cyklen. Det er bare pisseirriterende, siger Brian Sandberg til Ekstra Bladet.
- Hvad er det, du vil gøre ved tyven, hvis du finder ham?
- Det har jeg ingen kommentarer til, smågriner han.
Indtil videre har 'gucci-rockeren' dog holdt sig til at anmelde tyveriet til politiet, fortæller han.

. og poesiudgaven:

DU ER SIMPELTHEN DET
MEST NEDVÆRDIGENDE OG LOUSY
MENNESKE,
OG JEG
HÅBER KRAFTEDEME
JEG
FINDER
DIG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar