mandag den 1. september 2014

2 x tæsk

En af dine grandkusiner eller -niecer sagde i går, at det

tæskeregnede

og tidligt i Caspar Erics nye, insisterende, men også med de nødvendige, præcise mellemrum sitrende alt for lange og (meta)kedsommelige - han ER som kedsomheds-besynger den nye Jørgen Leth, bortset fra at Jørgen aldrig ville have tålmodighed til at skrive SÅ lange digte - blog-digt, som du oplæste det meste af i bilen tilbage fra familiefesten, fordi jeg var færdig med min anmeldelsesbog (der ufrivilligt havde kedet mig) og sad og kedede mig næsten lige så alt for meget:

jeg vil græde
og tæske rundt
og kaste ting i væggen

3 kommentarer:

  1. Gåde som er en kriminalroman værdig:

    Hvem kørte bilen?

    Der må have været en tredje person, ellers giver blogposten ingen mening, med mindre "du" ville have læst op af anmeldelsesbogen til "jeg"-chaufføren, hvis "jeg" ikke var færdig med den allerede, og i stedet læste "du" Caspar Eric for "jeg".

    SvarSlet
  2. Privatlivets fred, Særlock, privatlivets fred. Det er IKKE en forbrydelse at køre bil eller være passager i en bil.

    SvarSlet