mandag den 2. september 2013

Man skal true med at blive ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved og

Blogdahl holder ikke op, før internettet gør det og bliver afløst af et interplanetarisk net, interplanetnettet, benyttende sig af et flerdimensionelt venutiansk alfabet, konstrueret af Venus' svar på Svend Åge Madsen og Morten Søkilde (der (altså jordiske MS) laver film! fortalte han os forleden i Pisserenden, med ham i samtlige roller, herunder x 2 i minutiøs slåskamp - og en kronik til Politiken!), Gsdfqzxzxx Fhgjjjju og lkjkjhhuuu Toooiiuouiuio om 52 år, og fortsætte så dér under navnet Blogdahl.

2 kommentarer:

  1. caspar eric christensen2. september 2013 kl. 12.09

    jeg, dvs de her fingre på tastaturet jeg bruger lige nu, kommer heller ikke til at holde op med at være på internettet. men fingrene kommer ikke til at lader 'caspar eric' blogge mere. det er ikke en trussel at www.caspareric.wordpress.com (fragmenter mod et kulturelt arkiv) forsvinder. det er en uundgåelig konsekvens og en nødvendighed for det afgrænsede jeg. jeg tænker det ikke politisk. jeg tænker det som en mulighed for at gøre andre og nye ting og ikke blive ved med det samme fx, hvilket iøvrigt er helt fint at blogdahl gør, fordi det er det denne blog skal, fordi den forholder sig til de ting der ændrer sig derude måske. jeg vil gerne ændre ting derude måske eller inde osv. kh

    SvarSlet