lørdag den 22. juni 2013

Frankes ven Nøgne Mand

Hvis bare

HA-FIBER

(fx dette Roskilde-postkort af Jens B fra sidste år (jeg har siddet forberedt ordbingo til i år):

Kære Bukdahl

Jeg er fanget i et telt med en meget meget stor dame i camping området stille og rart reserveret for finske kæmpekvinder. Det er utroligt hyggeligt, men det er også lidt tungt. Hun er fra Helsinki men virker meget landlig. Kære ven, jeg var ellers godt på vej hjem fra Roskilde i tirsdags, da jeg traf en gammel ven fra Hobro, som havde skiftet navn til Franke. Og kære ven, jeg burde have været mere skeptisk, Franke havde nogen kager med, som vi skulle spise, som han kaldte ”chokolade muffins med propel fra hobro” og vi snakkede dejligt sammen, lige indtil jeg skulle bryde op og gå til toget, så lystrede mine ben ikke mere, og Franke begyndte at iklæde mig et temakostume, hvor vi skulle være konger med kongekåber. Snart efter troppede Frankes ven Nøgne Mand også op, han havde fået en skideballe af politiet for at chikanere alle med sin ekstreme nøgenhed udenfor den officielle nøgenhedsperiode. Til sidst havde han svunget sin gynter så mange gange op i mit ansigt, at det var for meget, da han også ville rede den hen over min pande, at jeg flygtede. Jeg løb mod Pavillon Junior, og troede længe jeg var nået frem til Klumpen og Raske Penge - men det var altså ikke Pavillon Junior men en finsk kæmpekvindes telt. Kære ven, hvordan skal jeg nogensinde komme ud, når teltet her er bevogtet af kæmpe finske kvinder, der bruger deres bryster som bomme. Forestil dig 3.000 telte, hvor enorme ender stikker ud. Dejligt og uhyggeligt på en gang. Udmattede hilsner din ven Blendstrup)

hjalp på

HØFEBER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar