tirsdag den 7. maj 2013

YEXCGFQPLGHRWQVCZNMGSWQPKS!

JEG FIK 3 UD AF 3 RIGTIGE i AK24SYVS NONSENSBLINDTEST I AFTEN!

OG BEVISTE DERMED AT NONSENSPOESI KVALIFICERER SIG SIGNERET KARAKTERFULDT I LIGE SÅ HØJ GRAD SOM (lad os for fremtiden kalde det) SENSPOESI

HER DE 3 DIGTE OG MINE RIGTIGE GÆT:

KLAUS RIFBJERG

Dne

Niguuh en taltjaj vedme tankokgørf düuuuu djaswahl vriml di tahhhhjah tjab dønehår nasobem burle
syggelende gammelung gammakrog gnirst motvind moloman moooot drt fitti. Fitti!

UKENDT AMATØR

Gavsov

Slur gunvas giii
sabii gånnne kvavle sliikmeo gogooo teorask
inbrnuu kukk huhuko gree gree nomle krakakak mooug
greenfi fi fummtum delll gennn somle dumle rovsi
Frø hamlek gryysig grysig grosig jjfaa dajaa
gjsaa
fgirei
nob
nobii
fraulua fjeru
12ib
vemkra min elefff

PETER ADOLPHSEN

Krint Krintisk

Drone dorone og porone plus boron
Gir Enord enorod og enorop med norob
For vimslen gryrner med kofo og vo
Når skronen kriner krint krintisk lakrint

Det sker kysmifatisk og sjip intromakisk
På hortosfærer i kullaviolin og huploskin
Huflipit hvor klyptismerne spang gok
Og valt vimslede krint krintisk lakrynt

Jeg er ikke Mister Mimsy, jeg er Master Mimsy, nej, Champion Chimsy!

1 kommentar:

  1. Peter Adolphsen på FB:

    "Funky duks" - jøpper, det' mig. Og godt gættet dær (note til udenforstående: Det handler om en blindtest af lyddigte netop hørt på Radio 24syv hvor LB bare nailede den - og en passant beskrev undertegnede som ovenfor anført))

    SvarSlet