torsdag den 14. februar 2013

Dø Vanskeligt-Prisen (Mick Øgendahls Hævn)

Jeg bider hovedet af al skam og fortæller, at jeg i mandags i biografen i City 2 til forpremiere på A Good Day to Die Hard, action-rutine med et vist stiligt og vittigt overskud (to hjerter i dag i Politiken, det er altså ikke retfærdigt), ufrivilligt deltog i den åbenbart faste forpremiere-lodtrækning, og fordi jeg lige præcis sad på sæde 4 i 5. række vandt jeg førstepræmien bestående af

24 (TUNGE glas)flasker Carlsberg-Export-øl (= fancy forklædt Hof)

En mega-slikpose

To billetter til den nye Schwartzenegger-film The Last Stand

og en af selveste Mick Øgendahl (se blogpost nedenfor) signeret Alle for én-dvd !

Og jeg tror sjældent, jeg har set så forfjamsket ud, som da jeg vandrede op til lærredet for at modtage mine præmier af to John McClaine-udklædte (blodige t-shirts og forrevne ansigter) City 2-medarbejdere: Totalt og inderligt identitetsafklædt! I skulle have set (igennem) mig!

1 kommentar:

  1. Ha!
    Tillykke med prisen!
    En hård dag at dø i City tø

    SvarSlet