søndag den 6. januar 2013

Og så på vej til Testrup

og Tag og læs med temaet ondskab og headlineren Knausgård, og jeg indleder det hele (efter kursusledernes indledning) med at gennemgå årets danske bøger, hvilket jeg gør for tredje gang, men jeg føler mig stadigvæk som Erik Skyums afløser, fordi han gjorde det de første mange år, som da vistnok bare var 4, og sidste år gjorde jeg det med influenza, så det henligger lidt i tåge, men nu er jeg rask og rørig (og anti-rørende, håber jeg) og planlægger at lægge audiovisuelt ud med 2 trailers for to amerikanske independent-film, som vi så som en dobbeltfeature i onsdags, Seven Psychopaths og Hushpuppy, og kom i dobbelt humør af (først det ene så det andet) og hvorudfra foredragstitlen er udledt, der selvfølgelig er blevet et omstændeligt todelt ordspil (første del dobbelt spilfærdigt, praler jeg):

AUTENTICI-
TET-
RIS

&

ARTIFICIALI-
TET-
OFFENSIV

4 kommentarer:

  1. Var seven psychopaths god? Hans første in bruges var nemlig virkelig god, tarantino tiilsat sød kærlighedshistorie, håndlangerbromance og walkmen på soundtracket. //Jonas

    SvarSlet
  2. Og denne blogpost var også tilegnet Viggo Madsen, som jeg ringede til fra talestolen sidst i mit foredrag, og den stopfyldte foredragssal råbte tre korte hurraer og så det lange for, så det lod sig høre og forstå i stuen i Odense.

    SvarSlet
  3. Nå ja!: Og han lovede at skrive flere digte!

    SvarSlet