fredag den 7. december 2012

Skide inhabiltet

Jeg nu er erklæret inhabil hvad angår Line Knutzon, fordi nogen har fortalt min redaktør, hvad der med al selvdeklarerende tydelighed fremgår af min blog, at jeg mere end 1 gang har været i biografen med hende og set amerikanske komediefilm, hvilket jo er fordi, vi deler en FAGLIG lattermæssig interesse i komik, og derfor er det vigtigt, at vi engang imellem ler side om side til den samme film, så vores - hvad kan det hedde i flertal - lattere/latre kan diskutere med hinanden; og ja, så var hun nummermanden overfor de tre små mænd TSH, JB og mig, men det havde jo en vision dikteret for helvede, Men derfor kom Lille Allan ikke på Kritikerlisten i dag (og det er så 1 ting, men hvad med alle de kommende dramatik-bind på forlaget Drama, Danmarks sjoveste bøger, som ingen andre i hele verden og solsystemet anmelder, HVAD MED DEM NU?):

Line Knutzon og Peter Frödin: Lille Allan - den menneskelige antenne. 146 sider, 200 kr. Politikens Forlag

Knutzon har hidtil kun skrevet bøger baglæns, som dramatik først, og Frödin har haft det hele i munden og grimasseringen, på scene og på levende billeder, men pludselig springer dette livsfarligt grinagtige par ud som proffe og heldigvis også totalt løsagtigt platte og groteske børnebogsforfattere: "Bamse sad helt oppe på toppen af sin egen lort"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar