fredag den 21. december 2012

Ingen ælle bælle, jeg stemmer på ..... .....


Helle_Helle_Konkurrence
Tak for din stemme på Helle Helle.
Mange hilsner,
Bog & idé Online 

Og hvis nu hveranden af jer stemmer på Helle og hveranden på Jens Smærup, så er der en chance for, at det bliver en ægte musernes yndling, der vinder afstemningen, for vi er til enhver tid flere end vi tror (det gælder også Weekendavisen Litteraturpris, hvor I som bekendt skal stemme på Sidsel Falsig, Christina Hagen eller Kristian Bang Foss) :

Danskernes Yndlingsforfatter 2012


Så er vi atter klar til kåringen af Danskernes Yndlingsforfatter 2012. Nomineringen foregik på Bogforum 2012 i Bella Center, hvor de besøgene på Bog & idés stand kunne nominere deres personlige favorit. De nominerede er fundet - og nu skal vi have dig til stemmetasterne.

De nominerede i 2012 er :

- Lene Kaaberbøl
- Jussi Adler Olsen
- Elsebeth Egholm
- Anna Grue
- Jens Chr. Grøndahl
- Helle Helle
- Josefine Ottesen
- Jens Smærup
- Christian Jungersen
- Peter Øvig

Her kan du læse mere om forfatterne og afgive din stemme. Du kan stemme til og med d. 15. januar 2013, hvorefter vi tæller stemmerne sammen og finder den heldige vinder.

Blandt stemmedeltagerne trækker vi lod om:

1 gavekort à kr. 5.000
1 gavekort à kr. 2.500
5 gavekort à kr. 500

2 kommentarer:

  1. Poul Aksel Poulsen21. december 2012 kl. 13.08

    Helle Helle skulle hellere ha' heddet Helle Hille, for så havde det rimet perfekt på ellevilde. At rime på Helle er lidt for nemt. Så i stedet for spurgte jeg mig selv:

    Gror der flotte træ'r up
    hvis jeg stemmer på Jens Smærup?

    Det kunne jeg ikke svare på, så det gjorde jeg.
    Og det gjorde der så ikke, men jeg syntes han fortjente min stemme alligevel

    Mere seriøst så har jeg slet ikke stemt endnu. Jeg er nødt til at bruge et par dage til at tænke over det, for det er ikke helt nemt. Men jeg er enig i, at valget kun kan stå mellem de to.

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer på Jussi Adler-Olsen

    SvarSlet