tirsdag den 20. november 2012

Min psykel 2

Jeg kan ikke se om min netop reparerede magnet-forlygte lyser! Fordi jeg ikke ordentligt kan se den i øjnene MENS jeg cykler. I nat i nattemørket så det GRANGIVELIGT ud, som om den IKKE lyste, og i morges i morgenmørket så det VITTERLIGT ud, som om den lyste, med to små, tætsiddende øjne, som alienen Majken i Lines bog, og nu ved jeg VIRKELIG ikke, jeg cykler af sted om 10 minutter ned i byen for at hente en bog, som jeg har i forvejen, men jeg ved lige nu ikke hvor, så jeg vil gerne bede bloglæsere med ærinde på gaden eller med udsigt til Gl. Kongevej osv. ind til Rosinante&Co. på Købmagergade om at holde øje og i kommentarfeltet helt ærligt fortælle mig, om den forbandede lygte lyser eller bare hænger i laser som intet laserlys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar