lørdag den 20. oktober 2012

Har I set at min anmeldelse af Majse Aymo-Boots Spørgsmålene omsider er trykt


?

(Har Peter Højrup set det? Er det derfor han smiler så bredt på auto(?)snapshottet over hans glødende veloplagte bidrag til Den sproglige flåde, som er et fantastisk initiativ (jeg ville nok have rettet til "fråde"), 5 boganbefalinger fra 1, som jeg skandaløst nok ikke har linket til før, og som jeg frygtelig gerne, som opfordret, vil bidrage til, når jeg hele tiden lige om lidt har TID, og hov, jeg var lige ved at glemme spørgsmålstegnet?:

1 kommentar:

  1. Jeg har set den, det var herligt, nu er mine øjne lysegrønne af håb. Et virkelig godt bogtillæg i det hele taget, intet om hverken den 2. verdenskrig, den kolde krig eller 1864, anmeldelser af Mikkels oversættelse af Blanchot og du har to sider! Hvad bliver det næste?

    SvarSlet