mandag den 6. august 2012

Morten Sabroe er nu min ven

Venskabet blev smedet for et par timer siden, fordi han venligt ville sende mig et link til en Dickens-artikel, men hvad så med min plan om at disse ham i den Blæksprutte om legitime (fx Dan Ringgaard og mig og ham selv) og illegitime (fx Sabroe) Jørgen Leth-fans, jeg skal skrive i morgen formiddag? Ja, hvad ville Morten have gjort, spørger jeg mig selv, og han ville gævt have gjort disningen endnu grovere, er jeg sikker på, det er jo for fanden ingen Disney-film, vi medvirker i, det er en Marvel-film, så af sted med Thors-hammer-serven (hvor jo til forskel fra tennis og badminton ketcher og bold er 1 - vi så lige Thor, min søn og jeg, det var, bortset fra OK onde Loke, ikke nogen særlig god film, dybt nederen designet nordisk mytologi).

1 kommentar: