torsdag den 5. juli 2012

Spam-readymade som White Girl-epigoneri

(henvendelses-forskudt)

Jeg er ked af denne mærkelige forespørgsel, 
fordi det kan komme til dig 
for presserende, men det er på 
grund af situationen på tingene lige nu.

Jeg er med familien på ferie i Madrid, 
Spanien, jeg ved jeg ikke nævne 
noget om det til dig, men vi er i 
problemer, blev vi overfaldet i aftes i
en gyde af en bande bøller på vores vej 
tilbage fra shopping, en af dem
havde en kniv stikke min hals i næsten 
to minutter og alt hvad vi havde
i os, herunder min mobiltelefon, 
blev kreditkort alt stjålet, helt 
ærligt var det ud over en forfærdelig 
oplevelse for os, men kigge på den
lyse side var vi ikke alvorligt til 
skade eller såret, og vi er stadig i
live, så er whats vigtig. Jeg har 
rapporteret til politiet her og 
annullerede alle vores kort, viste 
det sig, jeg havde handlet hurtigt 
nok eller at de næsten ville have 
lykkedes at rense ud min bankkonto. 
Jeg er virkelig have nogle problemer 
rydde vores hotelregninger og også 
nødt til at hente en voucher billet 
ved skranken for os at fange et fly 
hjem så hurtigt som muligt

Alt vi har brug for lige nu er € 780 
euro, men noget du kan undvære 
indtil når vi får tingene rettet ud, 
vil blive værdsat og jeg lover at 
tilbagebetale dig, så snart vi kommer 
sikkert hjem, Western Union er den
bedste måde at få penge over til os. 
Du kommer tilbage til mig så 
hurtigt som muligt at lade dig vide, 
hvordan du kan få pengene over til os.

Tak

1 kommentar: