søndag den 1. juli 2012

Godt Roskilde-råd til mig selv

- efter aflæsning af Roskilde-kort (Jens B og jeg fandt tidligere i dag fint hen til check-in og scenen Forfatterskabet på Art City (heldigvis overdækket og alt i alt rimeligt rum - hvor Jens skal læse op tirsdag og jeg bestyrer Hvedekorns-oplæsninger tirsdag/onsdag/torsdag (eftertrykkelig blog-reklame i morgen) og Jens og jeg kører Livelæsning torsdag, FB-link her, men der var det år, vores andet showår og første Spoken Word-år (hvornår var det? 2001, 2002, Mads, anyone?) hvor vi for uhjælpeligt vild ud ad motorvejsfletninger og skamfuldt kom halvanden time for sent, byttede vi plads med Jørgen Leth?) -

Hvis du befinder dig på Øde Hastrupvej, er du på afveje.

4 kommentarer:

  1. Det var 2002, mener jeg helt bestemt. Ja, Leth.
    Mvh Lars F

    SvarSlet
  2. Tak! 10 vilde og gale og skrækkeligt normale år siden!

    SvarSlet
  3. Nå ja, også livelæsning med Morten Søndergaard onsdag, travlt lejrliv!

    SvarSlet