torsdag den 28. juni 2012

Månestigningsriget lige rundt om hjørnet

Jeg vil gerne lige prale med, at jeg glæder mig umådeligt til, at jeg om en halv time skal i Grand - som Ekko-anmelder, derfor giver det mildest talt skidt betalte job mening! - og se Wes Andersons næsten torturagtigt lovende nye film Moonrise Kingdom, det er som at skulle læse en ny bog af - hvem skal vi vælge, jo selvfølgelig! - Pia Juul, for beklager, alle andre digterstjerner på min litterære himmel, det er altid Juul-bøger, jeg glæder mig umådeligst til, og til august - please, ikke september - kommer en ny, en såkaldt (jeg har jo hørt og læst tekster jo!) "novellesamling", Af sted tilstede, og den glæder jeg mig til, som jeg glæder mig til Moonrise Kingdom dér på lærredet om et øjeblik, som et forkælet, lille barn:



Hastig se-rapport: Filmen skuffede IKKE! Bill Murray på ryggen i sengen med 1 blåt øje og 1 til (efter hvidvinspimpende og med nøgen overkrop at have forsøgt at fælde et træ - ud af ren eksistentiel kvide)! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar