søndag den 29. april 2012

Overarbejde på elefantsnotkirkegården

Det tager ÅNDSSVAGT lang tid at sætte tegninger op på mine fire vægge på Storm P-museet, det ser SINDSSYGT godt ud, men det går VANVITTIGT langsomt: vælge tegning og vægplacering, klippe elefantsnot i fire stykker, mase de fire stykker bag på tegningen, oftere og oftere flytte stige og klatre op på stige, mase tegning mod væggen, rette skæv placering, skifte placering, igen og igen og igen, jeg kræver at få KURATOR skrevet på mit på mit cv og mit visitkort fra nu af, jeg var ophængt ophængende fra 10:30 til 16:30 i går, og jeg er ikke nærheden af noget, der kan kaldes færdig, direktøren foreslog menneskekærligt, at jeg jeg godt kunne lade ophængningen ligesom bare fade ud op mod loftet, men det kan jeg jo for fanden ikke, det er overalt eller intet, absolut horror vacui, ved middagstid købte jeg nye forsyninger af elefantsnot i Frederiksberg Kontorforsyning, og hen på eftermiddagen mærkede jeg, men ville ikke erkende det, at jeg var ved at løbe ud af tegninger, især var der yderst få af de fra cd-romen (til forskel fra notebøgerne) udvalgte, og jeg har hele tiden syntes, at den bunke var mistænkelig lille, men det var sikkert bare mig selv, der havde været dårlig til at overføre dem fra cd-rommen til sky-mappen, men da jeg kom hjem, opdagede jeg, at langt de fleste rent faktisk ikke var blevet udprintet, så det begyndte jeg selv på, men havde glemt, at min farvepatron var slidt ned til sokkeholderne, ergo begyndte kopierne hurtigt at blive gule på en meget uautentisk, skinger facon, derudover er det et problem, at cd-rom-udprintningerne i det hidtil ophængte ikke er redigeret længere frem i mixet, så mon ikke jeg udskifter i hvert fald nogle af de grattede, firedobbelte notesbog-fluer med nogle renere, klarere cd-rom-udprintninger, når jeg altså har fået printet dem ud på museet, og om tre kvarter springer jeg på cyklen, og der er på mine vægge bl.a. en tegning af af folk på alt for små cykler, men lige her er en tegning af en elefant selvfølgelig, den er ikke kommet op endnu, men det skal den nok komme:

1 kommentar:

  1. Smukt! Vi er nogle der glæder os til både dit rum og de andres.

    SvarSlet