lørdag den 11. februar 2012

At være Guldagerinterviewlæser

Utroligt at ORKE AT MENE alt det om, hvordan moderne familier ter sig, og MENE AT VIDE alt det om, hvordan moderne familier ter sig

- i Politiken skal Guldager forholde sig til, at anmeldere på Weekendavisen og Politiken var (i mit tilfælde mildest talt) skeptiske overfor hendes forrige roman Ulven: "De må gerne være skuffede. Som forfatter må man gå den vej, man nu skal." svarer hun, men i det mindste jeg måtte ikke have lov til at være skuffet, eftersom Guldager klagede over min anmeldelse og forlangte at blive genanmeldt eller i hvert fald ikke blive anmeldt af mig igen (hvilket jo på den anden side ikke skal forhindre redaktøren i ikke at lade mig anmelde den næste bog, sådan som det faktisk skete)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar