onsdag den 7. december 2011

Blogdahl - Promenaden 25-19

Der er gået en uge af december og på Blogdahl har der, inkl, denne, været 25 blogposter, på Promenaden 19, skrevet af 8 bloggere, hvilket egentlig ikke er dårligt gået, det er bare ikke lige så godt gået, hvis vi altså siger, at det handler om fart og tempo, hvilket det altid også gør, synes jeg, i hvert fald på en blog; til gengæld har der været ulig flere kommentarer, inkl. mine egne frivillige og ufrivillige, på Promenaden, og ikke kun på grund af jeres dumb luck med Niels Franks dumme blogpost og almindelig debutnysgerrighed, det bøjer jeg mig beskæmmet for, mens jeg manisk blogger videre, og jeg håber så sandelig, at I ligesom jeg skriver på den lange bane, det er ikke ovre, før den damede fedhed synker!

4 kommentarer:

  1. 8 mod 1 er ikke en fair fight - slet ikke når IM ikke er i dit ringhjørne..
    Derfor dedikerer jeg det første digt på mine nye blog til dig Bukhe:
    http://themutedhorn.blogspot.com/2011/12/til-kepler-22b.html

    Og så på en fuldstændig ubelæst, ligegyldig, overflødig blog med ca. 1% overlevelses chance efter den først måned!

    SvarSlet
  2. You gotta love the slåfejl
    Åh the good old flåfejl

    SvarSlet
  3. længe leve manien også og især i december holder den hjulet i gang med blogjulesang

    SvarSlet