fredag den 4. november 2011

Spoilernevøsitet i praksis

Min Ekko-redaktør foreslår, at jeg fjerner ordene "ikke med urette" i denne sætning fra min anmeldelse af Alexander Paynes glimrende (****) film The Descendants, så jeg mindre åbenlyst plotspoiler, hvilket er den ultimative forbrydelse i filmanmelderi (jeg vil så heller ikke for jer spoile de "fire spørgsmål", dem må I læse i bladet):

Se, nu fik I det endnu værre, elitære folkens, fordi I ikke med urette mistænker, at svaret på alle fire spørgsmål er et fuldtonende ja!

Og som foreslået, så gjort:

Se, nu fik I det endnu værre, elitære folkens, fordi I mistænker, at svaret på alle fire spørgsmål er et fuldtonende ja!

Så hviler hele ansvaret for plotgætningen på skuldrene af de elitære folkens smart nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar