fredag den 18. november 2011

Dronningereadymade

Arkæologi
med Briller
Brylluppet
Bryllupsrejsen
med Cigaret
Dannebrog
Ejendele
Chatau Caix
Fald og snublen
Familiebilleder
i Folketinget
Fødselsdage
   18 år
   50 år
i Galla
i Grønlænderdragt
i Gummistøvler
med Hat
med Hunde
Hæren
på Indkøb
på Jagt
i Koret
Kvindeligt Flyvekorps
Nytårtaler
Overfaldet 1993
i Pelse
Proklamationen
Skibsnavngivning
Sport
Sølvbryllup

(indholdsfortegnelsen på mappen med fotos af Hendes Majestæt Dronningen i Scanpixs arkiv i Det Berlingskle Hus' kælder, hvor jeg var i dag med et filmhold fra Storm P-museet)

4 kommentarer:

  1. @Lars

    Hvilken bog eller hvilket forfatterskab har du skiftet aller mest holdning til siden dit første møde med -||- eller -||- ?

    Kærlig hilsen

    Anon Anonymussen

    SvarSlet
  2. Jeg er mere interesseret i at høre, hvad du lavede med filmholdet. Skal der laves en Storm P.-film? Så bestiller jeg billet med det samme.

    SvarSlet
  3. @ Anon
    Jeg ved ikke om der er nogen forfatterskaber, jeg har skiftet holdning til - bortset fra mine allerførste Kristeligt Dagblad-anmeldelser, hvor jeg var dårlig til at stå inde for eller finde frem til, hvad jeg faktisk mente, var for servil overfor SUT og for patroniserende overfor fx Dan T og Per Aage B - jeg oplever i stedet, at der er forfatterskaber, der har skiftet holdning til mig! og frem for alt Katrine Guldagers forfatterskab, der slet ikke bryder sig om mig længere.

    @ Peter N
    Nej, desværre var der ikke tale om en hel Storm-film, men om lille video, der skal vises ved en udstilling på Storm P-museet til næste år, hvor jeg og 4-5 andre, bl.a. Per Kirkeby og Johs. Møllehave, hver har fået en væg, vi skal smykke med Storm P-værker fra museets umådeholdne samling. Det bliver trippet snurrepiberi! Knæhøjt skum!

    SvarSlet
  4. Tak for oplysningen. Jeg vil glæde mig til den video og de vægge.

    SvarSlet