mandag den 22. august 2011

LARS WHO?

Lars H.U.G. har omsider - efter hvad? 18 år - udsendt en ny sang på dansk, "Sommersyner", der sgu er virkelig fin (men hvorfor kan han ikke nøjes med at synge om kirsebærblomster, der daler som sne,. som er det, han er sat på jorden for at synge om, hvorfor (i alverden!) skal han også synge om at høre "Steffen Brandt og TV2"?) og kan høres på hans FB-side her og er første single fra en snarlig, HEL plade på dansk betitlet intet mindre end Hvis du ved hvad du vil er der ingen grund til at gøre det; den er jeg fast besluttet på at glæde mig til. På sit profilbillede fremviser H.U.G. et slags digt, der måske også nævner mig, hvilket jeg i fald så frem er stærkt beæret over:


1 kommentar:

  1. Nogle pifter sproget
    Andre pumper det med luft
    Jeg nøjes med at pifte af Lars H.U.G.

    SvarSlet