onsdag den 24. august 2011

Gennemlæst onsdag

1520 sider gennem Se på mig

3280 sider gennem Min kamp 4

føles det!

(og bleak future:

Lilian Munk Rösings Inf-anmeldelse (se også næste blogpost):
Den formår at holde læseren fangen i 3500 sider, inden hovedpersonernes kønsorganer forenes. Derefter havde i hvert fald denne læser svært ved at forblive fanget.

Olga Ravn i FB-status: 
Ok, jeg er lidt gnaven i dag. Knausgaards Min kamp 4 udkommer i morgen på dansk. Jeg har indtilvidere læst 4700 sider af de 5500. Min analyse er: En lang kamp for at fylde en kvinde med sæd. Haha, lol, ses. Kh)

2 kommentarer:

  1. til gengæld har jeg læst hele Se på mig i min fritid og jeg synes den var mægtig.

    SvarSlet
  2. sig mig, har Bukdahl ogg O.R. en affære, trods aldersforskellen, qua den yderst rigelige citation og anprisning af hinanden - eller er det bare Lars, der generelt forsøger at gøre sine hoser grønne?

    SvarSlet