torsdag den 14. juli 2011

Testrup-Solo Nolo

For første gang i jeg har ikke styr på hvor mange år skal jeg bestyre skriveværksted ENE MAND på Testrup-sommerkurset Tag & Skriv, der begynder lige om lige om lidt, dvs, på SØNDAG; de sidste jeg har ikke styr på hvor mange år har Christian Dorph og jeg i FÆLLIG og aldeles lykkeligt (for os selv i det mindste) bestyret EPIGON-værksteder med skiftende temaer, men i år, hvor epigon-temaet ondt flimrende er "bekendelse & hjemstavn & performance", har kursusleder Chr. pga. overvældende tilmelding set sig tvunget til at svigte mig, og det er jeg noget FORSTYRRET over, hvilket jeg er fuldt klar over, at mine distingverede kolleger, der tæller superstjerner som Helle Helle, Pia Juul, Mette Moestrup, Line Knutzon, Naja Marie Aidt, kun har hån til overs for, de er for fanden altid på EGEN HÅND, og det skal nok gå og også gå godt, lover jeg tyst og uhelligt, men det ændrer ikke på min fundamentale FORSTYRRELSE, og jeg skal også holde foredrag for syv søren, mandag eftermiddag allerede, og vil gerne HER ændre titlen og konceptet fra "Født i Kastrup Lufthavn, Besyngelser og forhånelser af fædreland og hjemstavn i dansk poesi og rap", der nemlig er er alt for venligt bredtfavnende, ikke også? til det uvenligt snævertstikkende "VÆLG KAUDERVÆLSK! Når dansk poesi, din zebrahund, taler udansk!", OK!?

(ugeprogram, også for januars rasende Tag & Læs allerede, på min distingverede kollega Mads Eslunds ustadige blog)

4 kommentarer:

  1. Og hvad med kopimaskinen? HVAD MED KOPIMASKINEN! Skal jeg nu pludselig også have forstand og tag på den? SKAL JEG NU PLUDSELIG OGSÅ HAVE FORSTAND OG TAG PÅ DEN? TAG OG KOPIER! GU VIL JEG EJ!

    SvarSlet
  2. nej, nej, KURSISTERNE kopierer for dig!!

    SvarSlet
  3. eller for resten: hjælperne, som jo hedder hjælperne også derfor! don't worry!

    SvarSlet