lørdag den 16. juli 2011

Calling all Testrups utryghedsafholdsmænd og -kvinder

Jeg opdager, at jeg ikke har Vita Andersens Tryghedsnarkomaner på min reol (jeg skulle have beholdt Lars Ravns dyngvåde eksemplar, der indgik i årets Bet), som jeg nemlig har brug for til mit (lærerensomme) epigonværksted på Testrup, så jeg vil høre om, der er lærere eller kursister derude, som vil indrømme at eje bogen og er villige til at pakke den ned i deres pakkenelliker og låne mig den på stedet og gøre mig inderligt, deprimerende taknemlig!?

5 kommentarer:

  1. aj too late, jeg har lige pakket den ene halvdel af mine bøger ned og solgt den anden ...

    SvarSlet
  2. Og i hvilken halvdel befandt 'Tryghedsnarkomaner' sig?

    SvarSlet
  3. det eneste der lyder tristere end bogsalg:
    bogaffald ...

    SvarSlet
  4. Den står oppe på biblioteket. ;-)

    SvarSlet