mandag den 16. maj 2011

Hilsegrublen

Jeg er inviteret til overrækkelsen af Søren Gyldendal Prisen (200.000 bobs - men til hvem? jeg har en anelse!) klokken 15 i dag i Forværelset (hvor ellers staver man forværelset med stort?) i Klareboderne - blandt de tidligere modtagere er Ib Michael og Janus Kodal, det er derfor ikke usandsynligt, at de også vil være til stede, og jeg har altid syntes, at kolde skuldre er patetiske, så jeg gider ikke ikke hilse på, men med hvilke ord ikke ikke, dette er mit foreløbige resultat (jeg er ikke helt tilfreds med hilsen nr. 2):

(til IM:)

Hej, bøllefrø!

(til KJ:)

Dav, vandbærer (lLeth-link!)!
eller: Dav, vandpyt, eller: Dav, pisregn, nej nu har jeg det!
Dav, vandmand!

4 kommentarer:

  1. Ib skal have en punchline og Anus en vandet vits

    SvarSlet
  2. Jeg synes, du skal troppe op i sydvest og tandbeskytter.

    SvarSlet
  3. De mødte ikke op, idioterne,
    de frygtede hilsenerne!

    (og for øvrigt har Janus Kodal ikke fået Søren Gyldendal prisen, han har kun fået Gyldendals Bogpris, og det er noget andet)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet