mandag den 7. marts 2011

Nogen-og-60 % grønt lys

Fantastisk, da jeg omsider havde fået taget mig sammen til at reducere mine mails, at se farven på procent-måleren skifte fra fuldstændig tilstoppet, skrigende rødt til mørk, mættet grønt med ikke en masse, men pænt meget postplads, og minutter efter var der selvfølgelig en digterspire, der lige ville sende en lydfil påhæftet sine Hvedekornsdigte og BAM! røg måleren op i det ulmende orange felt, væk, væk, væk med den lydfil i en vis fart, så grønheden kunne vendte tilbage for at blive med sine gode, gæstefrie vibrationer - måske en hel månedes tid; send mig en (ubehæftet!) hilsen på landbo.bukdahl@get2net.dk ...

2 kommentarer:

  1. Se du og få dig en gmail, min ven. Der er ubegrænset med plads.

    SvarSlet
  2. Jamen, jeg (og alle andre) holder så meget af den adresse ...

    SvarSlet