torsdag den 23. september 2010

Mit tredje nr. 2

Det har jeg jo en hel hjemmeside til, det tidsskrift, www.hvedekorn.dk , - men hvordan skal jeg undgå at nævne, at jeg fik Hvedekorn nr. 2, 2010 i hånden i dag, og at Tal R's cover, med sort hvide heste på knaldrød baggrund er brandflot, og at bladet udkommer om 15 dage, fredag 8. oktober, og at det på alle ledder og kanter er et scoop med bidrag af bla. Erik Skyum-Nielsen, Martin Sommer, Ursula Andkjær Olsen, Bo Æ. Sørensen, claus ejner, Kenneth Krabat, Pernille Abd-el Dayem, Knud Steffen Nielsen, Gerd Laugesen, Cia Rinne og Lars Forst, for slet ikke at tale om debutanterne, fx Marie Melchiorsen, født 1980, med hendes kortprosaiske myggesværm:

Redskaberne stilles ikke til regnskab, men stilles bare tilbage i skuret. jeg har identificeret mig med dem hele dagen og derigennem undgået en del af smerten i hænderne, ved hele tiden at have tænderne i jordoverfladen og nu venter det store kolde bord, eller, åh, hvor er jeg nu igen. Her er mørkt. Jeg tror det er skuret, ja, og jeg har pænt stillet mig selv parat til i morgen.

Så glæd jer, yderligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar