mandag den 16. august 2010

Trendoptælling 2: Stalkeri!

Tekst under overskriften "vil du forfølges?" på Christina Hagens (fine) hjemmeside:

I forbindelse med research til et nyt skriveprojekt søger jeg mænd, der kunne have interesse i at blive forfulgt. Du skal være indstillet på eventuelt at blive fotograferet. Det har ingen betydning, om du er attraktiv - hverken fysisk eller på anden måde. Jeg er villig til at flytte for en periode, så jeg kan være tæt på dig. Derfor er det vigtigt, at du har overvejet, om det at blive forfulgt er noget for dig. At der er tale om et iscenesat projekt, må på intet tidspunkt omtales. / Send et billede og fortæl lidt om dig selv/din rolle, dine eventuelle forventninger til deltagelsen i eksperimentet, hvorfor du kunne være interessant at forfølge og få mere information. Det er planen, at projektet påbegyndes i slutningen af 2010/starten af 2011./Skriv til: smalltalkmedmere@hotmail.com

Et (stereo)afsnit i Amalie Smiths De næste 5000 dage er betitlet: "Stalkerprotokol"; venstresidesporet består af fotos af Amalie (?) der spiser en buket blomster (?), over korte tekser, der rapporterer fra tilfældige (?) møder rundt i byen med et vist du:

Jeg så dig i går aftes, du kom gående over Dronning Louises Bro. Dit hår var kort og ikke krøllet, som jeg huskede. Dit blik gled hen over den forsamling af mennesker, jeg stod i. Du så mig ikke, eller lod som du ikke så mig. Jeg så efter dig, da du gik ned ad Nørrebrogade, men skjulte det for dem, jeg stod sammen med."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar