mandag den 17. maj 2010

Reolarkæologi 3

10-15 år gamle, håndskrevne lister over bøger, jeg mangler af F.P. Jac,Vagn Lundbye, Jørgen Sonne, Johs. L. Madsen, Eske K. Mathisen, Bent Vinn Nielsen, Preben Major Sørensen, Louis Jensen, Knud Holten, Henning Mortensen, Klaus Høeck, Peter Laugesen, Henrik Bjelke, Jens August Schade, Jess Ørnsbo, Henrik Nordbrandt, Jørgen Leth, Svend Åge Madsen, Peter Seeberg, Uffe Harder, Rolf Gjedsted, Jørgen Gustava Brandt, Marianne Larsen, Per Kirkeby - at medbringe i antikvariater og på hollandske udsalg.

Ret mange titler har jeg fået indlemmet i biblioteket -. det er bl.a. derfor jeg har brug for nye reoler - men jeg savner stadig bl.a.:

Nul, Smukket tabere, Delifner i skoven, Og & og, Fra forårsrejsen, Søvnen og skyggerne, Aben og månen, Myten om fuglen F, Her er en morsom hund, Rejse I, Sundhedsmagasinet Bardo, Urskoven, Glas, Maskeballet, Det ubestemte, Englefronten, Janushoved, Det må siges enkelt, Blå, ormament

- derfor bl.a. har jeg brug for nye reoler -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar