onsdag den 7. april 2010

Personligt palindrom

I stedet for at skrive min anmeldelse af Kristian Pedersens og Jakob Fredslunds ret forunderlige palindrom-tegnseriealbum Seks nøgne sirener i seng ønskes spildte jeg formiddagen på at konstruere mit eget personlige palindrom, som jeg er så åndssvagt pavestolt over, at jeg virkelig ikke kan vente med offentliggørelse, til jeg engang, forhåbentligt snart, får skrevet den forbandede anmeldelse:

Lars vil tisse væk, da alle - Ella, ad! - kæves, sit livs ral.

Hvilket læst bagfra nemlig bliver til:

.lar svil tis, sevæk - !da, allE - ella ad, kæv essit liv sraL

Og så er det så sandt, som det fra begge ender er sagt!

(jf. også hjemmesiden http://www.palindrom.dk/ med dens dags dato ikke færre end 900 palindromer, hvor jeg vil ansøge om at få mit eget palindrom optaget)

1 kommentar:

  1. Hej Lars Bukdahl,

    Jeg tillader mig at gøre opmærksom på, at siden hedder www.palindromer.dk, og ikke det du skriver ovenfor.

    Bedste hilsner fra uuvildige Jakob Fredslund

    SvarSlet